Kit Digital

Aconsegueix fins a 12.000€ per digitalitzar el teu negoci o petit comerç.

Des de cat-COMMERCE t'ajuden a aconseguir el Kit Digital i t'acompanyem en la implementació de la solució que sigui més útil per al teu negoci.

Què és el Kit Digital?

És un programa d’ajudes econòmiques per a la digitalització d’empreses i autònoms.

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya que està subvencionada pels fons europeus Next Generation.

En quines solucions del Kit Digital et podem acompanyar?

  • Comerç electrònic.
    • Creació de la teva botiga online (preu des de 1.900 € s/iva). Inclou:
      • Creació de la botiga online o E-Commerce i alta del catàleg de productes: tindràs a la teva disposició un catàleg a la teva botiga online, on estaran disponibles els teus productes, mitjançant la seva alta, importació o càrrega. La solució inclou la càrrega d’almenys 100 referències dels teus productes, llevat que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
      • Mètodes de pagament: l’agent digitalitzador que heu seleccionat configurarà i integrarà els mètodes de pagament a la vostra botiga online.
      • Disseny Responsive: el teu E-Commerce es podrà fer servir en tot tipus de dispositius.
      • Accessibilitat: el disseny de la teva botiga en línia complirà amb els criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
      • Posicionament bàsic a internet: la teva botiga en línia serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
      • Autogestionable: també comptaràs amb una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts de la teva web sense necessitat d’ajuda.
      • Formes d’enviament: tindreu configurats i integrats els mètodes d’enviament digital i físic dels productes de la vostra botiga online.
  • Gestió de xarxes socials.
    • Disseny i implementació de la teva estratègia a les xarxes socials (preu des de 200 €/mes s/iva). Inclou:
      • Social Media Plan: comptaràs amb una estratègia de xarxes socials alineada amb la teva missió i visió, perquè sigui rellevant i connecti amb els teus potencials clients i fidelitzi aquells usuaris que ja ho siguin.
      • Monitorització de xarxes socials: tindràs monitoritzats i controlats de manera periòdica els impactes de les accions a les xarxes socials per veure els teus resultats i saber si estàs complint amb els objectius de la teva estratègia.
      • Optimització de la xarxa/Auditoria Social Media: us ajudarà a optimitzar el rendiment, analitzant diferents canals socials.
      • Gestió d’una xarxa social: l’agent digitalitzador que heu seleccionat per proporcionar-vos la solució us administrarà el perfil/usuari en, almenys, una xarxa social.
      • Publicació de posts setmanals: l’Agent Digitalitzador publicarà un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals a les teves xarxes socials.
  • Presència Avançada a Internet.
    • Optimització de la presència a cercadors (preu des de 150 €/mes s/iva). Inclou:
      • Posicionament bàsic a internet: la solució haurà de posicionar la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de la teva empresa als principals llocs web, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
      • Anàlisi de paraules clau: Gestió, cerca i anàlisi de paraules clau per tal de desenvolupar estratègies útils perquè els cercadors classifiquin el contingut i ajudin els usuaris a trobar resultats rellevants per a les seves consultes.
      • Anàlisi de la competència: la solució inclou una anàlisi mensual de la competència per informar-te de la teva situació davant d’altres competidors.
      • SEO On-Page: la solució ha d’oferir un servei mínim de dues pàgines o apartats SEO On-Page, optimitzant l’estructura i el contingut intern per millorar la posició natural de la teva pime a cercadors, així com la indexació i jerarquització del contingut.
      • SEO Off-Page: la solució haurà de proveir aquest servei, que comportarà lexecució accions fora de lentorn del lloc web per millorar el teu posicionament orgànic.
      • Informes mensuals de seguiment: la solució inclou un report mensual dels resultats de les accions executades per generar consciència de l’evolució i la repercussió de les mateixes en la presència a internet del teu negoci.
  • Marketplace.
    • Obertura de compte i alta del teu perfil a un Marketplace (preu des de 900 € s/iva). Inclou:
      • Estudi previ d’alternatives i alta a la plataforma: la solució inclou l’obertura de compte i alta del teu perfil, pel teu compte, almenys en una plataforma de Marketplace i almenys en un país.
      • Anàlisi de la competència: la solució inclou la realització d’una investigació de mercat focalitzada en les característiques dels teus competidors per millorar el teu procés de presa de decisions i ajudar-te a assolir una posició competitiva.
      • Disseny i definició de lestratègia de negoci: la solució inclou la generació de lestratègia de negoci per aconseguir la consecució dels objectius desitjats orientant els recursos disponibles cap a aquesta finalitat.
      • Producció del catàleg de referències: anàlisi de les categories a comercialitzar per seleccionar, almenys, deu productes alineats amb l’estratègia de negoci, llevat que no disposis d’aquest número, i en aquest cas pot ser menor.
      • Creació del contingut del listing: definició de, almenys, deu descripcions del catàleg de referències, llevat que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
      • Alta de referències: càrrega d’almenys deu referències, i les seves descripcions i fotografies respectives, a la plataforma, llevat que no disposis d’aquest número, cas en què podrà ser menor, acompanyada per la descripció i fotografia individual de cada producte.
      • L’import de l’ajuda no inclourà el cost associat a la subscripció o l’alta a la plataforma de Marketplace ni els costos variables associats a la venda de les referències donades d’alta a la plataforma.

De quant són les ajudes?

Els ajuts estaran distribuïts entre tres grans grups en funció del nombre d’empleats de cada empresa:

  • Segment I. Empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats. Import màxim de 12.000€.
  • Segment II. Empreses entre 3 i menys de 10 empleats. Import màxim de 6.000 €.
  • Segment III. Empreses entre 0 i 2 empleats i persones en situació d’autoocupació. Import de 2.000 €.

Requisits

  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les categories d’empreses.
  • No tenir consideració d’empresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.
  • No estar subjecta a una ordre de recuperació pendent de la Comissió Europea que hagi declarat un ajut il·legal i incompatible amb el mercat comú.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
    No superar el límit d’ajuts minimis (de petita quantia).

Com es concedeixen les ajudes?

  • Les subvencions es concediran per ordre d’arribada.
  • Hi ha 24 mesos per executar les solucions.

Quins passos has de seguir?

  • El primer pas és fer el registre a la plataforma Accelera Pyme i realitzar un autodiagnòstic de maduresa digital.
  • En segon lloc, cal consultar les bases reguladores i la guia ràpida de la convocatòria.
  • Quan hagis fet l’autodiagnòstic i revisat la convocatòria, podem programar una reunió amb tu per seleccionar una o més solucions del catàleg.
  • Finalment sol·licitaràs el bo digital a la seu electrònica de Red.es, un cop s’hagi tramitat la teva ajuda, ens podràs seleccionar com els teus agents digitalitzadors i començarem a treballar junts.

Dates clau

  • 26 de Febrer 2022: Primera convocatòria d’ajuts per a organitzacions de 10 a 49 empleats. Quantitat prevista a aquesta primera convocatòria de 500 milions d’euros.
  • Any 2022: Llançament de les dues convocatòries restants, dirigides al segment II i III, amb el catàleg de serveis digitals adaptat a les seves característiques i necessitats fins a esgotar el pressupost de 3.000 milions d’euros destinats al Kit Digital.

Tens dubtes sobre el Kit Digital per a empreses?

Ens pots contactar via correu electrònic a info@catcommerce.cat i ens posarem en contacte amb tu per resoldre tots els dubtes que tinguis sobre el Kit Digital per a empreses i negocis.

Logotipos Kit Digital