Si vols que el teu petit comerç creixi ràpidament a Internet has d’invertir en publicitat digital, i per això avui et volem donar alguns consells de com utilitzar Facebook Ads en un petit comerç.
1. Comença per segmentar
El primer que has de fer quan comencis una campanya de publicitat digital a Facebook Ads es segmentar, identificar quins són els teus clients ideals. Imagina quina edat tenen, quins gustos, interessos i el seu nivell educatiu, així connectaràs amb aquelles persones que més probablement compraran els teus productes.
2. Segmenta per ubicació
Dirigir la teva campanya a tota la ciutat quan la teva botiga es troba en una zona d’influència concreta implica malgastar diners, per això has de filtrar a qui ensenyes els teus anuncis, com més específica sigui una ubicació més probabilitats tindràs d’omplir la teva botiga.
3. Atrau als teus clients amb una bona proposta
Si no tens res a oferir, no atrauràs l’atenció dels teus clients. No hi ha cap campanya de publicitat que pugui solucionar un problema d’oferta, a l’igual que amb la segmentació, has de conèixer els teus clients potencials i les seves necessitats per oferir-los el producte o el servei que doni resposta als seus problemes.
4. Escull un objectiu correcte
Has d’identificar l’objectiu de cada campanya publicitària i veure com aquesta pot ajudar al teu petit comerç. Aquest exercici inclou identificar les prioritats que tens en el context actual, determinar les teves necessitats i capacitats, sense perdre de vista el que es desitja aconseguir en un futur proper.